Menu Bar

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1gram bar VS 1gram GAP

Majoriti pembeli emas yang saya temui memilih untuk mengumpul emas serendah 1 gram setiap bulan.
Ada yang memilih untuk bermula dengan membeli bar 1 gram dan ada yang memilih kaedah GAP(Gold Accumulation Program).
Jika ada yang bertanya dengan saya mana satu kaedah yang terbaik, saya akan menjawab......."GAP" adalah yang terbaik kerana ia murah,mudah dan selamat...Saya akan terangkan maksud murah,mudah dan selamat di bawah:

1. Murah:
Bar 1gram lebih mahal daripada 1gram GAP. Gambar dibawah menunjukkan 1gram bar berharga RM200. Tapi, jika anda beli 1gram GAP, anda hanya perlu membayar RM164 dan anda boleh keluarkan emas fizikal dengan premium cas RM10(Sabah/Sarawak). Jumlah ialah RM174.

2. Mudah:
Anda boleh kumpul emas anda melalui GAP dan keluarkan dalam bentuk fizikal yang lebih berat. Contoh 10gram bar. Jadi, anda tidak perlu menyimpan 10keping 1gram bar tapi sebaliknya simpan sekeping bar 10gram. Ini memudahkan anda untuk menyimpan ditempat yang selamat.

3. Selamat
Anda beli dan simpan secara percuma di PublicGold dalam tempoh anda mengumpul emas melalui GAP. Contoh, anda ingin memiliki 10gram bar dan mengumpul secara 1gram sebulan. Anda memerlukan 10bulan untuk mengumpul. Dan emas anda akan disimpan oleh PublicGold secara percuma dan dengan jaminan keselamatan selama tempoh mengumpul tersebut.

Klik sini untuk memahami lebih lanjut tentang GAP